شجع مصر مع ام عدوله

سلام عليكوو حمووود ،هلا ام عدوله؟أهلا فيك؟، اخص عليك يا حمود ليه مش رحت الماتش مع (عدوله و عصمان و جهاد) كولهم راحوا يشجعوا مصر،ام عدوله جايه بيتنا وبتشجعين مصر وتبيني اروح اشجع مصر،انا قطري اشجع بلادي،هذا يسمونة خيانة..
روح يا حمود الخسارة من نصيبكم يعني من الأول شجع مصر وارفع علم (مصر هي أمي نيلها هو دمي)،لا سلامتج يا ام عدوله (قطر هي أبوي بحرها هو دمي).
وش في صوتكم جايب آخر البيت،بصي يا ام حمود ابنك بيشتمني،لا تزورين الحقائق ام عدوله ،قولي ان تبيني اطلع خائن في النداء الوطني،نداء اية يا ابو نداء،اشوفك قاعد في البيت، لا ياام عدوله جاني تلفون قالولي استاد خليفة في احتلال مصري كامل،خفت ياخذوني رهينه..
امشي ياحمود ياخدوك رهينه ليه هو انت سبستيان سوريا ولا جار الله المري،وش عرفج فيهم ام عدوله،اه بعرفهم كنت بدرهم تربية بدنية في الروضة وعندهم 5 سنين،وانا تنبأت لهم بمستقبل كروي باهر..
خالتي ام عدوله انتي مدرسة لغة عربية وش دخل تربية بدنية،اصل من عشرين سنة كنت الأبلة بتاعت كلوو،ماشالله عليج يا ام عدوله عيني عليج باردة..
خد يا حمود ده علم مصر بعد المباراة عايزك تحطه على عربيتك وتاخدنا في جولة في الكورنيش،حتكون مسيرة مصرية ونحط عمرو دياب ونهيص،اقول ام عدولة اذا مسيرة مصرية عز الله مامشى الشارع بتكون مسيرة دون حراك في السير،احنا بقطر كلنا كم واحد ومع المسيرة السيارات ماتمشي خير شر،الحين فرحة مصرية عز الله صار اختناق لا يوجد له حل.
ماشالله ياحمود مش تحسدنا،ام عدوله 80 مليون مااقدر احسدكم ماشالله..
ايه ده ايه ده مالك يا جمعة،اه يابطني ههههههه ام عدوله وائل جمعة يلعب لقطر ولا مصر، امشي ياحمود ده كابتن جمعة بس جل من لا يسهو، يسهو في مباراة لا بالله الله يعينك يا شحاته، انا لو منه اطلعه من الملعب وانزل مشجع مصري يلعب.
يا ام عدوله على هذا الفوز اليوم مالج طلعة من بيتنا لج ذيج المشاوي والمقبلات اللي تشبعج شهر قدام،شكرا يا ام حمود خيرك سابق،بس بعد اللي عملوه ماليش نفس أكل، حروح البيت اكل حاجه خفيفة سندويش فول ولا طعمية..
نكدوا عليه ربنا ينكد عليهم،كان نفسي اهيص في الكورنيش ونشوف اعلام مصر وهي بتحتل الكورنيش..
شفتي ام عدوله الله ماعطاج على قد نيتج لان تبين تحتلين واللي يبي يحتل الله مايوفقه..
امشي ياحمود روح مديني احساس انك فايز على البرازيل مش مصر..
ام عدوله مصر برازيل الوطن العربي،مب انتي اول مادخلتي الساعة 5 كنتي واثقة وتتكلمين عن ابوتريكة كان رونالدو..
لا خلاص ابو تريكة يروح يعتزل ويقدم برنامج في قناة فضائية احسن بكتير،مش بيتحرك في الملعب..
يا ام عدولة المباراة ودية يعني ليه يتحرك خل الجمهور يصورة وتطلع الصورة حلوة حق الفيس بوك وبلاك بيري..
يا حمود أنا متأكده مصر خسرت بسبب واحد لان أنت شفت المباراة ..
خلاص مباراة قمة الأهلي والزمالك نشوفها مع بعض عشان يفوز الزمالك ،وتقعدين تصيحين في الفريج يصير فريجنا بحر من الدموع..
روح يا حمود كان اختيار منيل ان شفت الماتش عندكم لو رايحة مع صاحبتي ام يسري استاد خليفة كان احسن بكتير،اقعدنا نطبطب على بعض من الخسارة مش انت جبتلي القلب والسكر..


ليست هناك تعليقات: